ZAMĚSTNANEC JAKO REKLAMNÍ "APOŠTOL"

V dnešní době, kdy se všichni navzájem propojují a prezentují se na různých sociálních sítích, existuje příležitost, které by měly využít všechny „chytré“ firmy. Každý zaměstnance by se dnes měl stát silným „apoštolem“ své firmy. Pokud vám funguje správný „marketing in“, pak vaši zaměstnanci umí dobře prezentovat vaší firmu i na svých osobních profilech. Jsou tak nositeli hodnot vaší firmy a vašich značek. Je to jeden z nejúčinnějších a nejefektivnějších způsobů marketingu. Každá firma, která využívá všech příležitostí, musí využít i tuto skvělou příležitost, které jí dávají současné technologie a média. Viz článek WSJ: Zaměstnanci jsou na sociálních sítích

Advertisement

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s

Tento web používá Akismet na redukci spamu. Zjistěte více o tom, jak jsou data z komentářů zpracovávána.