
Pracovní místo je musí být „prodlouženou rukou “ značky, musí nést její hodnoty a musí energii značky přenášet na pracovníky. Celá firma by měla žít duchem značky a ten musí rezonovat s duchem lidí, kteří ve firmě pracují. Proto pracovní místo opravdu musí být vytvořeno uvážlivě a na základě tří hlavních aspektů: 1. duch značky/společnosti, 2. druh vykonávané práce, 3. charakteru člověka, který zde pracuje
Rethink Your Office Design: Designing a More Effective Workspace | Entrepreneur.com
Líbí se mi to:
Líbí Načítání...
Související
Publikoval Jiří Černák
Find Yourself And You will Find Your Way
TALENT & ENERGY MANAGEMENT
COACHING & CONSULTING
FENG REN SHUI COUNSELOR
FENG REN SHUI TEACHER
Author of Book: Reveal Your True Nature
HAPPYWEEK Publisher
Founder of HAPPINESS ACADEMY
ČERNÁK INTERIOR DESIGN - founder & consultant
FENG SHUI CLUB - founder
Strategic Planner, Counselor, Coach, Speaker, Writer
Helping people and companies achieve prosperity, fulfilment, balance and growth in their lives and businesses, create pleasant living and working environment and experience happiness.
Zobrazit všechny příspěvky, jejichž autorem je Jiří Černák